vrijdag 18 april 2014

Health-update: De altijd lastige tweede week

De titel zegt al genoeg denk ik. Zoals je de afgelopen week op mijn blog kon lezen ging het even niet zo heel goed met me. Het volgende plaatje legt mijn situatie behoorlijk goed uit.


Ik voelde me niet zo heel goed, dus besloot een lekkere kop thee te zetten. Met een paaseitje, en nog een, en nog een en zo ging het even door. Vervolgens voelde ik me weer verschrikkelijk omdat ik zo slecht had zitten eten. Dit gaat echt niet om 3 paaseitjes hoor, ik at veel meer en slechter.

Ik merk trouwens ook dat als ik wel gezond eet, ik me echt beter voel. En aangezien ik donderdagavond heb besloten dat ik gelukkig ga zijn, ga ik nu ook gezond eten. Ik houd jullie op de hoogte!

Is je goed voelen en goed eten bij jullie ook zo met elkaar verbonden?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten