maandag 31 maart 2014

Dramatische dillemma's



De titel zegt het al, oké die overdrijft het wel een beetje. Na de afgelopen maanden waarin ik mezelf eerst een beetje kwijt was en me vervolgens steeds beter leerde kennen, ben ik er soms nog niet helemaal uit wat ik nou echt wil. Ik ben soms echt zo'n dromer, maar mijn dromen zijn niet echt consequent, want:


Het lijkt me fantastisch om met mijn rugzak de hele wereld over te reizen, en dat dan in lowbudget hostels moet kan me niks schelen.
Maar met vriendinnen op een luxe jacht langs de Côte d'Azur varen lijkt me toch ook wel leuk.

Ik zou ook echt gezonder willen leven, maar ik wil tegelijkertijd minder obsessief met eten bezig zijn.

Net als dat ik wel gezond wíl eten, maar gewoon heel vaak zin heb ik chocolade.

En een prachtige kaptafel met een heleboel high-end make-up lijkt me ook heerlijk. Helaas ben ik niet zo'n ochtendmens waardoor ik bijna elke dag dezelfde every day look creëer. Voor avondjes een weekenden is zo'n kaptafel natuurlijk wel perfect. Maar ik kan nu al niet kiezen tussen 8 verschillende lipglossjes, waarvan ik 6 sowieso niet gebruik, omdat ze niet fijn zijn of de kleur me niet staat. Met die high-endkaptafel zou ik het hele weekend bezig zijn met kiezen. 

's Avonds denk ik: 'morgen sta ik echt op tijd op', en als de wekker de volgende ochtend gaat denk ik weer precies hetzelfde…

Ik ben happy single, maar zou toch ook wel weer eens een relatie willen.

Soms zou ik ook wel wat stoerder willen zijn, maar eigenlijk ben ik ook wel een meisje-meisje.

2 opmerkingen:

  1. Keuzes, keuzes, Altijd lastig haha. ik zou ook graag lekker willen rond reizen en mooie dingen van de wereld willen zien, maar helaas kost dat ook erg veel geld. Anyway; heel veel succes met het maken van keuzes. Leuke schrijfstijl heb je in ieder geval wel, daar hoef je niet meer over te twijfelen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Gelukkig ben ik niet de enige die moeite heeft met keuzes maken ;)

      Verwijderen