zaterdag 12 april 2014

De eerste week vol motivatie

Zoals ik laatst schreef, wilde ik weer gezonder gaan leven en ik zou elke week een update schrijven. Belofte maakt schuld, en ik ben eigenlijk al een dag te laat, maar hier is mijn update.
De eerste week zat zoals altijd vol motivatie. Ik at perfect volgens bodieboost, ging tennissen en liep vaak een stukje met mijn hond. Ik voelde me ook meteen beter. Omdat het me niet zo heel interessant leek om een compleet eetdagboek bij te houden zal ik hieronder een impressie geven van wat ik op een dag eet.

Ontbijt: yoghurt met een sinaasappel
Tussendoortje: twee kiwi's
Lunch: twee boterhammen met kip filet en wat salade
Tussendoortje: worteltjes
Avondeten: pasta met zalm en broccoli
Tussendoortje: vruchtenkwark

Het lukte me de eerste week verrassend goed om van de jokers (snacks) af te blijven. Ik heb er gewoon netjes 2 gehad.

Nu ben ik inmiddels halverwege week 2, en zoals altijd zakt mijn motivatie al weer wat. Maar ik ga mijn best doen, om volgende week weer een positieve update te schrijven. Zo ga ik mijn pop pilates weer oppakken en probeer ik van de paaseitjes af te blijven. Ik hoefde gisteren in ieder geval geen taart te eten, want ik ben helaas gezakt voor mijn rijexamen. Elk nadeel heeft zijn voordeel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten